Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Rozumiem
ciastko
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz realizacji procesu zakupowego. W programie służącym do obsługi internetu można dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności

Witamy w sklepie internetowym agard.pl

Co zyskam po zalogowaniu?

Po zalogowaniu będziesz miał możliwość przeglądania swoich zamówień wraz z ich aktualnym statusem

Jak założyć konto?

Po prostu złóż zamówienie - konto zostanie założone automatycznie, podany przez Ciebie adres e-mail stanie się loginem.werwerwerw

Zaloguj się:
Zapomniałeś hasła?
Trwa ładowanie

Filtrujx

FAQ

I. Jak kupować?

1. Znajdywanie produktów

Gdy już znasz nazwę produktu który chcesz kupić możesz skorzystać z wyszukiwarki. Jeżeli nie, możesz przeglądać produkty według kategorii wybierając je z lewego menu.

 

2. Koszyk

Wirtualny koszyk działa na podobnej zasadzie co zwykły. Służy do przechowywania produktów które chcemy kupić, dlatego samo dodanie produktu do niego nie powoduje zakupu. Można z niego usuwać i dodawać produkty.

 

3. Zamówienie

Jeżeli w koszyku znajdują się wszystkie rzeczy które chcemy kupić należy złożyć zamówienie. Będziemy wtedy poproszeni o zalogowanie się(jeżeli tego nie zrobiliśmy). Jeżeli nie mamy konta to możemy się zarejestrować, nie jest to jednak konieczne do złożenia zamówienia.

 

UWAGA! Zamówień nie trzeba potwierdzać. Złożone zamówienie trafia do obsługi sklepu i to sklep AGARD.pl, a nie klient, potwierdza zamówienie.

 

4. Rejestracja

Aby sie zarejestrować należy wypełnić wszystkie wymagane pola. Należy pamiętać aby podać poprawne dane, ponieważ będą one służyły do identyfikacji, jak i do wysłania produktów. Po zarejestrowaniu możemy już sie zalogować. Mamy wtedy dostęp do historii zamówień.

 

5. Kontynuacja procesu

W następnym kroku mamy możliwość dodania komentarza do zamówienia, wyboru sposobu przesyłki oraz zmiany adresu dostawy. Następnie wybieramy sposób płatności. Ostatni krok sprowadza się do potwierdzenia danych. Możesz je jeszcze edytować. Po potwierdzeniu dostaniesz od nas maila informującego o zamówieniu. Prosimy zapamiętać numer zamówienia. Dalsze jego losy będzie mógł oglądać albo w historii zamówień albo czytając nasze maile.

 

To już koniec. Teraz należy oczekiwać już na przesyłkę. Towar wysyłamy gdy środki pieniężne znajdą się na naszym koncie, lub w przypadku zamówień za pobraniem, gdy przesyłki będą gotowe do wysłania.

 

 

II. Formy przesyłki

 

Za pobraniem: Za przesyłkę zapłacisz przy odbiorze doręczycielowi lub w Urzędzie Pocztowym.

Przedpłata przelewem: Za swoje zamówione towary w Naszym sklepie możesz także zapłacić przelewem, wpłacając pieniądze bezpośrednio na Nasz rachunek. Wystarczy ze posiadasz konto w banku internetowym, który udostępnia taka usługę.

 

Sposoby dostawy i odbioru: Nasza firma oferuje dwa sposoby dostawy i jeden odbioru osobistego:

Poczta Priorytet: twoje zamówienie zostanie wysłane "Pocztą Polską". Paczkę dostarczy Ci listonosz, jeśli nie zastanie Cię w domu to odbierzesz ją na najbliższej poczcie. Wybierając ten wariant pamiętaj paczka zostanie dostarczona w ciągu 2 -3 dni roboczych.

Przesyłka Kurierska za pośrednictwem firmy UPS POLSKA: Jest to najpewniejszy, najbezpieczniejszy i najlepszy sposób, jeśli szczególnie zależy Ci na czasie. Gwarantowany czas dostarczenia przesyłki wynosi 24-48 godzin (tylko dni robocze) od chwili nadania. Wybierając tę metodę, możesz spodziewać się kuriera już na drugi dzień od wysłania przez nas paczki. Oczywiście warunkiem jest poprawne złożenie i potwierdzenie zamówienia. Przesyłki dostarczane są przez kurierów zazwyczaj między godziną 9.00 a 17.00.

Odbiór osobisty z siedziby naszej firmy: Zamówienie można odebrać osobiście w dni robocze (poniedziałek – piątek) w godzinach 9:00-17:00. Wskazane jest aby upewnić się, mailowo, lub telefoniczne, że produkt jest gotowy od odbioru.


III. Czas realizacji zamówienia:

Przy każdym produkcie znajdziesz informację o dostępności, w jakim możemy zrealizować zamówienie, licząc od momentu jego przyjęcia i potwierdzenia. Jest to informacja mówiąca Ci w jakim czasie konkretny produkt znajdzie się na naszym magazynie. Weź jednak pod uwagę, ze większość naszych dostawców nie pracuje w soboty i niedziele, wobec czego zamówienie złożone w piątek wieczorem, w sobotę czy niedzielę zostanie zrealizowane dopiero w poniedziałek. Większość towarów przez nas oferowanych wysyłamy w ciągu 24 godzin. Na niektóre trzeba będzie poczekać nieco dłużej 3, 7 dni. W szczególnych przypadkach, może zajść potrzeba wydłużenia terminu dostawy o kilka kolejnych dni.


IV. "Przed premierą" - o co chodzi?

W dziale "Przed premierą" możecie znaleźć i zamówić produkty, które swoją polską premierę będą miały z kilka tygodni lub nawet miesięcy, jednak już dziś możesz zarezerwować swój własny egzemplarz. Zamawiając w tym dziale zwróć uwagę na datę premiery. Data ta w przybliżeniu powie Ci kiedy otrzymasz swój egzemplarz zamawianej pozycji. Zamawiając w dziale "Przed premierą" , możecie być pewni, że zamówiony produkt dotrze pod wskazany przez was adres zaraz po jego polskiej premierze. Jednocześnie musisz liczyć się z tym, że termin premiery jest ustalany przez wydawcę, sklep AGARD.pl nie ma wpływu na tą datę.


V. Nie dostałeś zamówionej przesyłki?

W przypadku gdy przesyłka nie została dostarczona w ustalonym terminie, nie ma powodów do zmartwienia. Skontaktuj się z nami droga mailowa bądź telefoniczna, a my dołożymy wszelkich starań by przesyłka została dostarczona.

stopka

MiStral e-sklep PRO v. 2.22.40 © Mistral e-Sklep B2C, MS Systems - Mistral Systemy Internetowe 2017